“Danışmanlıktan fazlası”

SPRO olarak müşterilerimizle sadece proje yapmıyoruz. Dijital dönüşüm yolculuklarında onlarla birlikte yürüyoruz. İşte bu yüzden kurulduğumuz günden bu yana bizimle birlikte yola çıkan tüm müşterilerimizle birlikte iş yapmaya devam ediyoruz. Bununla gurur duyuyoruz.

SPRO Danışmanlık 2013 yılında ERP sektöründe uzun yıllardır yöneticilik ve danışmanlık tecrübesi olan dört idealist ortak tarafından İstanbul’da kuruldu. Kuruluştaki amacı mevcut danışmanlık sektöründeki uygulamaları geliştirmek, fark yaratmak ve sürekli gelişimi amaç edinerek çeşitli endüstrilerde en iyi uygulamaları (best practice) hayata geçirerek verimlilik ve etkinliği arttırmaktır. SAP Danışmanlığı Sektöründe faaliyet göstermektedir. Genç, dinamik ve aynı zamanda tecrübeli bir çalışan kadrosuna sahip olan SPRO Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) konusundaki uzmanlığını, devam eden projelerinde kendi kurumsallık ilkeleri çerçevesinde çözüm sunarak devam ettirmektedir. Devam eden projelerinde sektörel tecrübelerini yansıtarak müşterilerine en iyi hizmeti sunmaktadır.

Ekip çalışmasına inanıyoruz

Neden SPRO?

1. Çözüm odaklıyız

SPRO Müşterilerin iş süreçlerini en etkin şekilde destekleyici çözümler sunar.

2. Kaliteden taviz vermiyoruz

Kalite kriterleri konusunda örnek teşkil eden bir organizasyona sahibiz.

3. Önce müşteri memnuniyeti

Projelerimizde, müşteri memnuniyeti odaklı proje uygulama metodolojisini tavizsiz uyguluyoruz.

4. Ekip çalışmasına inanıyoruz

Ekip arkadaşlarımızla birlikte gelişim ve çalışan odaklı yönetim tarzını benimsiyoruz

5. İşi kitabına göre yapıyoruz

En iyi uygulamaları temel alan (Best Practice) çözümü uygulamaları

6. Tecrübenin kıymetini biliyoruz

Tecrübeli danışman ekibimiz ile farklı sektörlerdeki tecrübelerimizi yeni projelere aktarıyoruz.

7. Entegrasyon yeteneklerimiz

Sektörel çözümler, SAP ve dış sistemlerle entegrasyon tecrübesine sahibiz.

8. Çevik Destek

7/24 SAP uygulama desteği


Vizyonumuz

Türkiye’nin önde gelen SAP Danışmanlık şirketleri arasında yer almak. Yönetim danışmanlığı konusunda müşterilerimize çözüm sunmak.

Misyonumuz

Kaliteli, etkin ve müşteri memnuniyeti odaklı iş yaparken, aynı zamanda bilgi birikimi, çalışan memnuniyeti ve şirket kültürünü kurumsallık çerçevesinde geliştirmek. Çözüm ortaklarımızla beraber iş hayatında güçlü dostluklar kurmak


Kalite Politikamız

  • Etik değerlere bağlı bir hizmet anlayışı çerçevesinde müşterilerimizin ihtiyaçlarına zamanında, güvenilir ve sürekli cevap vererek; müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmayı,
  • Yönetim ve hizmet süreçlerinin her aşamasında şirket performansının, çalışanların katılımı ile sürekliliğini sağlamayı,
  • Yönetim tarafından, sistemdeki uygunsuzlukları planlı olarak gözden geçirmeyi ve gerekli düzeltmeleri yapmayı,
  • Çalışanlarımıza sağlıklı ve emniyetli bir çalışma ortamı sağlamayı,
  • Teknolojik gelişmeleri yakından izlemeyi ve müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı,
  • Topluma ve çevreye karşı sorumluluklarının bilincinde olarak, sürdürülebilir gelişmeyi yaşam şekli olarak belirlemeyi,
  • Tedarikçilerle ve müşterilerle karşılıklı iş birliği ve güven içerisinde çalışmayı,
  • Şirket kültürümüzün yapı taşı olan çalışanların motivasyonu yüksek, katılımcı, paylaşımcı, yaratıcı ve kendini sürekli yenileyen ekip üyeleri olmalarını sağlamak için gerekli ortamı sağlamayı,
  • Üst yönetimin katkıları ve tüm çalışanların katılımıyla kalite yönetim sisteminin etkinliğini sürekli iyileştirmeyi,
  • Kalite Yönetim Sistemine uygun çalışmayı, etkinliğini iç denetimlerle kontrol etmeyi ve sürekli iyileştirmeyi,
  • Çalışanlarımızın farkındalıklarını artırarak standartların gereklerini yine çalışanlarımızın katılımı ile uygulamayı ve sürekli geliştirmeyi,
  • Paydaşlarımızla etkin iletişim teknikleri kullanarak hizmet zincirimizde karşılıklı güvene ve bilgi paylaşımına dayalı ilişkiler kurmayı,

taahhüt ederiz.