Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

  • Etik değerlere bağlı bir hizmet anlayışı çerçevesinde müşterilerimizin ihtiyaçlarına zamanında ve güvenilir cevaplar vererek, SAP proje ve destek hizmetlerini başarıyla tamamlamak ve müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak,
  • Teknolojik gelişmeleri global ölçekte yakından takip ederek firmaların teknolojik gelişimi ve ekonomik büyümelerini sağlamak, teknolojik trendlere uygun hedefler belirlemek, yönetim olarak gerekli aksiyonları almak,
  • Topluma ve çevreye karşı sorumluluklarının bilincinde olarak, sürdürülebilir yapıyı iş yapış biçimi olarak belirlemek,
  • Tedarikçilerle ve müşterilerle karşılıklı iş birliği ve güven içerisinde çalışmak,
  • Şirket kültürümüzün yapı taşı olarak gördüğümüz çalışanlarımızın motivasyonunu, paylaşımcılığını arttırmak, organizasyonda takım ruhunu benimseyerek, yaratıcılığı ve sürekli gelişimi artırmak için gerekli yapıyı sağlamak,
  • Çalışanlarımıza sağlıklı, güvenli ve huzurlu bir çalışma ortamı sağlamak,
  •  Müşterilerin, çalışanlarımızın, tedarikçilerimizin ve sektörün hedeflerini göz önüne alarak, yeni aksiyonlar almak, şirket içerisinde yaygınlaştırmak,
  •  Uygulanabilir şartları uygunluk yükümlülüklerini (yasal, standart ve müşteri şartlarını) yerine getirmek,
  •  Kalite Yönetim Sistemine uygun çalışmayı esas alarak sunulan hizmetleri sürekli iyileştirmek ve bu esaslara bağlı kalarak iç denetimleri sağlamak, yasal şartlar ve gizlilik ilkeleri çerçevesinde bilgi sistemleri sektöründeki faaliyetleri sürdürmek ve sürekli iyileştirmeleri sağlamak kalite anlayışımızdır.